-->
דגשים לדף נחיתה שיגדיל המרות

דגשים לדף נחיתה שיגדיל המרות

מעוניינים להגדיל המרות מדף הנחיתה שלכם? קבלו מאתנו 10 דגשים לדף נחיתה שיגדיל המרות – כל מה שעושה את ההבדל בין דף נחיתה שיבזבז לכם כסף לדף נחיתה שייצר לכם כסף!
דף נחיתה הוא דף אינטרנט שמטרתו לייצר לידים = לקוחות פוטנציאליים עבור העסק שלכם.

אותם לידים הם בעצם גולשים שעשויים להיתקל בדף הנחיתה שלכם על ידי חיפוש מסוים במנועי החיפוש השונים, על ידי חשיפה לפרסום ממומן בגוגל או לקידום ממומן ברשתות החברתיות.

דף הנחיתה יכול להופיע כמודעה פרסומית מקוונת, כבאנר, מודעות במדיות החברתיות או על ידי קישור ייעודי.
המטרה הראשונה של דף נחיתה היא למשוך תשומת לב מצד הגולשים על ידי העברת מסר חד, ישיר וברור והנעה לפעולה. משמע שאותו גולש אכן ישאיר פרטים על מנת שיצרו אתו קשר או שיתקשר בעצמו לעסק, כדי לקבל פרטים ומידע אודות המוצר או השירות.

כאשר הגולש נחשף למודעה הפרסומית ומקליק עליה, הוא בעובר ישירות לדף הנחיתה, ובעצם 'נוחת' אל דף הנחיתה, ומכאן מקור הכינוי.
אם כן, דפי נחיתה הנם עמודים שיווקיים, ולכן על דף זה להיות אטרקטיבי ביותר עבור הגולשים בכדי שנשיג באמצעותו לקוחות ונרוויח כסף.

מדוע דף הנחיתה חשוב כל כך?

דגשים לדף נחיתה שיגדיל המרות
דגשים לדף נחיתה שיגדיל המרות

דף הנחיתה הוא הבסיס לכל קמפיין פרסום יעיל ואפקטיבי באינטרנט. דף נחיתה טוב יכול להוות את ההבדל בין קמפיין לא מוצלח לקמפיין מצוין אשר מייצר עוד ועוד מכירות לעסק.
ישנם עסקים הבוחרים לשלוח גולשים מהקמפיינים שהם מריצים אותם אל אתר הבית של העסק במקום אל דף נחיתה. שיטה זו שגויה ויכולה יכולה לגרום להפסד של לקוחות ועסקאות.

הסיבה לכך היא ששליחת גולש מקמפיין קידום בפייסבוק או בגוגל לצורך העניין, אל אתר העסק תגרום לו להתפזר במקום להתמקד במסר אותו אתם רוצים להעביר ולהניע אותו לפעולה – כך שיצור עמכם קשר או ישאיר את פרטיו.

כשהגולש נשלח מקמפיין מסוים אל דף נחיתה של העסק, הקשור לנושא הקמפיין ממנו אותו גולש הגיע, הגיוני שאותו גולש יהיה ממקוד יותר במסר הפרסומי של העסק כפי שיופיע בדף הנחיתה. כך אותו גולש ייחשף בדיוק לתוכן שתרצו שהוא ייחשף ומכאן שהסיכוי שהוא יענה לקריאה לפעולה כלשהיא הוא גבוה יותר. בדף הנחיתה הטקסט הוא לא ארוך, המלל תכליתי, קצר וקולע לנקודה, והגרפיקה שברקע מחזקת את המסר.

שילוב זה עובד פסיכולוגית על הגולש, ולכן אין תחליף לדף נחיתה מוצלח, זכרו שגם כאן יש להשקיע על מנת לייצר רווחים מפרסום באינטרנט.

ליצור דפי נחיתה שמייצרים כסף באמצעות וובינג

לקוח שנתקל בדף הנחיתה, נענה לקריאה לפעולה, משאיר את הפרטים שלו ליצירת קשר או יוצר קשר בעצמו עם בית העסק הוא בעצם לקוח שבכפוף לאישורו, תוכלו לשלוח אליו מידע שיווקי ופרסומי הנוגע לבית העסק. מכאן שדף הנחיתה לא רק מביא לקוחות אלא גם מייצר לכם מאגר של לידים, שתוכלו לשלוח להם פרסומים בדרכים שונות (זאת בהתאם לסוג הפרטים שאותו גולש השאיר, אם זה מסר טלפון אז הודעות סמס, אם מייל אז ניוזלטרים) כך תוכלו ליצור מאגר של לקוחות פוטנציאליים או סוג של מועדון לקוחות וירטואלי עבור העסק שלכם.

ניתן לבנות דפי נחיתה איכותי ויפה שישיג תוצאות ויכניס לכם רווחים באופן עצמאי וללא עלות באמצעות מערכת Webing , מערכת מתקדמת מבוססת וורדפרס לבניית אתרים דפי נחיתה ויצירת ניוזלטרים.

Webing כבר כוללת בתוכה את כל התכונות והכלים הללו, ובחינם. כך שבמקום לשלם על תבניות ותוספים, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולנסות ליצור דף נחיתה מוצלח עם שיביא לידים וייצר המרות רבות, ללא עלות וללא התחייבות למשך חודש.

סרטון על בניית דף נחיתה ב-Webing באמצעות התוסף אלמנטור

בסרטון זה תוכלו לראות את התהליך להקמת דף נחיתה באמצעות תוסף האלמנטור שמותקן כבר במערכת של וובינג, ואתם יכולים להשתמש בו בחינם. כנסו להתנסות בעצמכם וראו כמה קל ופשוט ליצור דף נחיתה יפה שיהיה גם אפקטיבי, וייצר רווחים לעסק שלכם. פירטנו עבורכם בהמשך על 10 דגשים לדף נחיתה שיגדיל המרות.
קישור לסרטון ELEMNTOR – WEBING

אלמנטים חשובים ליצירת דף נחיתה שיגדיל המרות

מערכת וובינג להקמת דפי הנחיתה ובניית אתרים מכילה את כל הכלים החשובים להם תזדקקו.
אתם מוזמנים להיכנס למערכת וליצור דף נחיתה מוצלח וממיר.

דגשים לדף נחיתה שיגדיל המרות:

  1. צרו דף נחיתה רספונסיבי שיהי מותאם לתצורה ב-WEB וגם לתצורה במובייל –שימו לב לתצורת דפי נחיתה כך שתתאים לגלישה מהמחשב וגם לגלישה מהסמארטפון.
    בימינו אנשים מבלים את רוב זמנם מול המסכים השונים, אבל אין ספק שבמקרה הזה במרבית שעות היום אנשים גולשים באמצעות הסמארטפון שלהם ולכן חשוב שתתאימו את תצורה דף הנחיתה כך שיגיע גם אליהם.
  2. בחרו בגרפיקה טובה ובתכנים רלוונטיים – דפי נחיתה המשלבים קריאייטיבים שונים, תמונות, סרטונים וקטעי וידאו, טקסט מעניין ורלוונטי, ואלמנטים גרפיים נוספים, מושכים יותר גולשים ומגבירים המרות כיוון שהם תורמים להנעה לפעולה.
  3. בחרו בתבנית איכותית להקים באמצעותה את דף הנחיתה – קיימות תבניות מעוצבות רבות המתאימות לכל מטרה. אותן תבניות כבר ערוכות כך שהמסר הפרסומי יועבר באופן מיטבי ולמען יצירת לידים והגדלת המרות. שימו לב שאתם בוחרים את התבנית הנכונה והמתאימה ביותר עבור דף הנחיתה שלכם. לתבנית יש חשיבות רבה שכן היא מהווה את התשתית של דף הנחיתה מבחינה וויזואלית.
  4. ערכו את הדף בהתאמה אישית- אם יש צורך בכך ערכו את הדף הנבנה על גבי תבנית מוכנה מראש, כך שיתאים בדיוק לוויז'ן שלכם ולמה שאתם רוצים לשדר לגולש, בדף הנחיתה.
  5. צרו שיתוף ברשתות החברתיות – יש ממשק המאפשר לשתף את דפי הנחיתה במדיות החברתיות ולגרוף מעורבויות. עשו זאת, הכוח שיש לרשתות החברתיות הוא עצום, ואם אפשר להיעזר בו אז למה לא בעצם?
  6. הטמיעו קוד פרסום ו- A/B Testing יש אפשרות להטמיע קודי פרסום ורמרקטינג ולערוך השוואת ביצועי דפים, דוחות ביצועים מתקדמים, כך תוכלו לדעת מהי רמת הביצועים של הדף.
  7. צרו יכולת ניווט בקליק ישירות לבית העסק בעזרת דפי הנחיתה, להנעה פשוטה לפעולה על ידי חיוג ישיר מהסמארטפון – תמיד מועיל.
  8. צרו טופס מוצלח להשארת פרטים ונהלו בצורה מסודרת את הפניות המתקבלות מטפסי הלידים, כך לא תפספסו אף לקוח פוטנציאלי.
Live Help Call Now Button דילוג לתוכן