-->
דלג לתוכןמעוניינים להגדיל המרות מדף הנחיתה שלכם? קבלו מאתנו 10 דגשים לדף נחיתה שיגדיל המרות – כל מה שעושה את ההבדל בין דף נחיתה שיבזבז לכם כסף לדף נחיתה שייצר לכם כסף!
דף נחיתה הוא דף אינטרנט שמטרתו לייצר לידים = לקוחות פוטנציאליים עבור העסק שלכם.
אותם לידים הם בעצם גולשים שעשויים להיתקל בדף הנחיתה שלכם על ידי חיפוש מסוים במנועי החיפוש השונים, על ידי חשיפה לפרסום ממומן בגוגל או לקידום ממומן ברשתות החברתיות.
דף הנחיתה יכול להופיע כמודעה פרסומית מקוונת, כבאנר, מודעות במדיות החברתיות או על ידי קישור ייעודי.
המטרה הראשונה של דף נחיתה היא למשוך תשומת לב מצד הגולשים על ידי העברת מסר חד, ישיר וברור והנעה לפעולה. משמע שאותו גולש אכן ישאיר פרטים על מנת שיצרו אתו קשר או שיתקשר בעצמו לעסק, כדי לקבל פרטים ומידע אודות המוצר או השירות.
כאשר הגולש נחשף למודעה הפרסומית ומקליק עליה, הוא בעובר ישירות לדף הנחיתה, ובעצם 'נוחת' אל דף הנחיתה, ומכאן מקור הכינוי.
אם כן, דפי נחיתה הנם עמודים שיווקיים, ולכן על דף זה להיות אטרקטיבי ביותר עבור הגולשים בכדי שנשיג באמצעותו לקוחות ונרוויח כסף.
דף הנחיתה הוא הבסיס לכל קמפיין פרסום יעיל ואפקטיבי באינטרנט. דף נחיתה טוב יכול להוות את ההבדל בין קמפיין לא מוצלח לקמפיין מצוין אשר מייצר עוד ועוד מכירות לעסק.
ישנם עסקים הבוחרים לשלוח גולשים מהקמפיינים שהם מריצים אותם אל אתר הבית של העסק במקום אל דף נחיתה. שיטה זו שגויה ויכולה יכולה לגרום להפסד של לקוחות ועסקאות.
הסיבה לכך היא ששליחת גולש מקמפיין קידום בפייסבוק או בגוגל לצורך העניין, אל אתר העסק תגרום לו להתפזר במקום להתמקד במסר אותו אתם רוצים להעביר ולהניע אותו לפעולה – כך שיצור עמכם קשר או ישאיר את פרטיו.
כשהגולש נשלח מקמפיין מסוים אל דף נחיתה של העסק, הקשור לנושא הקמפיין ממנו אותו גולש הגיע, הגיוני שאותו גולש יהיה ממקוד יותר במסר הפרסומי של העסק כפי שיופיע בדף הנחיתה. כך אותו גולש ייחשף בדיוק לתוכן שתרצו שהוא ייחשף ומכאן שהסיכוי שהוא יענה לקריאה לפעולה כלשהיא הוא גבוה יותר. בדף הנחיתה הטקסט הוא לא ארוך, המלל תכליתי, קצר וקולע לנקודה, והגרפיקה שברקע מחזקת את המסר.
שילוב זה עובד פסיכולוגית על הגולש, ולכן אין תחליף לדף נחיתה מוצלח, זכרו שגם כאן יש להשקיע על מנת לייצר רווחים מפרסום באינטרנט.
לקוח שנתקל בדף הנחיתה, נענה לקריאה לפעולה, משאיר את הפרטים שלו ליצירת קשר או יוצר קשר בעצמו עם בית העסק הוא בעצם לקוח שבכפוף לאישורו, תוכלו לשלוח אליו מידע שיווקי ופרסומי הנוגע לבית העסק. מכאן שדף הנחיתה לא רק מביא לקוחות אלא גם מייצר לכם מאגר של לידים, שתוכלו לשלוח להם פרסומים בדרכים שונות (זאת בהתאם לסוג הפרטים שאותו גולש השאיר, אם זה מסר טלפון אז הודעות סמס, אם מייל אז ניוזלטרים) כך תוכלו ליצור מאגר של לקוחות פוטנציאליים או סוג של מועדון לקוחות וירטואלי עבור העסק שלכם.
ניתן לבנות דפי נחיתה איכותי ויפה שישיג תוצאות ויכניס לכם רווחים באופן עצמאי וללא עלות באמצעות מערכת Webing , מערכת מתקדמת מבוססת וורדפרס לבניית אתרים דפי נחיתה ויצירת ניוזלטרים.
Webing כבר כוללת בתוכה את כל התכונות והכלים הללו, ובחינם. כך שבמקום לשלם על תבניות ותוספים, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולנסות ליצור דף נחיתה מוצלח עם שיביא לידים וייצר המרות רבות, ללא עלות וללא התחייבות למשך חודש.
בסרטון זה תוכלו לראות את התהליך להקמת דף נחיתה באמצעות תוסף האלמנטור שמותקן כבר במערכת של וובינג, ואתם יכולים להשתמש בו בחינם. כנסו להתנסות בעצמכם וראו כמה קל ופשוט ליצור דף נחיתה יפה שיהיה גם אפקטיבי, וייצר רווחים לעסק שלכם. פירטנו עבורכם בהמשך על 10 דגשים לדף נחיתה שיגדיל המרות.
קישור לסרטון ELEMNTOR – WEBING
מערכת וובינג להקמת דפי הנחיתה ובניית אתרים מכילה את כל הכלים החשובים להם תזדקקו.
אתם מוזמנים להיכנס למערכת וליצור דף נחיתה מוצלח וממיר.