7 טיפים לבניית דף נחיתה מוצלח - הנקודות החשובות

 

טיפים לבניית דף נחיתה מוצלח שיניע את הגולש לבצע פעולה (המרה) מסוימת באתר שלנו. איך זה עובד? הגולש הבא "שינחת" בדף ישאיר את הפרטים שלו, ירכוש את המוצר שלכם, או יוריד את הקובץ ועוד. אך לעיתים, בעקבות חוסר ידע וטעויות שונות אנו עלולים לקבל תוצאה הפוכה. הגולשים יינטשו, יעזבו את הדף שתגרום לנו להוצאה כספית מיותרת.

מה זה דף נחיתה בכלל? ומהי המטרה שלו?

דף נחיתה מוגדר כדף אינטרנט (אחד), שהמשתמש גולש אליו דרך קישורים שונים הנמצאים ברחבי האינטרנט. מטרתו העיקרית הנה מיקוד תשומת הלב של המשתמש ולהניע אותו לבצע פעולה כמו השארת פרטים או ביצוע רכישה.

טיפים לבניית דף נחיתה – מאיפה מתחילים?

טיפ ראשון – דף נחיתה עם תוכן איכותי והנעה לפעולה –

דפי נחיתה יכולים להיות מעוצבים באופן מרשים, אך אם ניסוח טקסט שאינו ברור לא עשינו בכך כלום. מלל איכותי יגרום למשתמש לקרוא את התוכן ברצף, או במילים אחרות, בנשימה אחת. הכניסו את עצמכם לנעליו של הגולש ונסו לחשוב איך להעביר את המסר בצורה מסקרנת, משכנעת ופחות מוכרת.

כחלק מדרכי ההנעה לפעולה תוכלו לכוון את המשתמש באמצעות:

  • קופון זמני/שובר הנחה.
  • הטבה בלעדית למגיעים דרך הדף.
  • שיחת ייעוץ חינם ללא כל התחייבות.
  • שליחת קידומי מכירות והטבות עתידיות לתיבת המייל.

טיפ שני – הגדרת מטרתו של דף הנחיתה –

ראשית, הגדירו מהי מטרת דף הנחיתה שלכם. הכוונה, איזו פעולה עתידית הייתם מעוניינים שהמשתמש יבצע בתוך דף הנחיתה:

  • רכישת שירות או מוצר.
  • השארת פרטים ליצירת קשר.
  • הרשמה לניוזלטר (רשימת תפוצה).
  • הרשמה להשתתפות באירוע או כנס עתידי.

טיפ שלישי – עיצוב דף נחיתה ומבנה הדף –

באופן אינטואיטיבי כמו "רושם ראשוני", כך גם הדף שלכם "יסרק" בעיניו של הגולש ובשניות הראשונות יחליט אם להישאר או לצאת מהדף.

בחרו בעיצוב מודרני ומתקדם שיציג את המוצר או השירות שלכם באופן מרשים, ייצוגי ומכבד.

  1. הצעה שיווקית ברורה – כותרת קצרה ועניינית שתופיע בראש הדף ללא צורך בהסבר מפורט, הרי אתם לא ליד הלקוח בשביל להסביר לו למה התכוון המשורר.
  2. הגדלת הביטחון – כתבו מילים והשתמשו בצבעים שיעצימו ויחזקו את הביטחון העצמי של הגולש ויקנו לו תחושה ידידותית. לדוגמא: הפרדת צבע הרקע לצבע הטקסט, העין שלנו אינה מתמודדת עם ניגודיות גבוהה.
  3. מיקוד המסר – דף נחיתה אמור להעביר מסר ברור, חד ובולט. מיקוד במוצר אחד בלבד או שירות מסוים שהעסק שלכם מספק.
  4. אפשרויות חיוג והשארת פרטים – אין צורך בריבוי שדות בטופס "צור קשר", ציינו מספר קטגוריות הכרחיות כמו: שם מלא, טלפון וכתובת מייל. לרוב זה יספיק בשביל לקבל פרטים עיקריים על הגולש שתוכלו באמצעותם ליצור עמו קשר ראשוני.

טיפ רביעי – נקודות טכניות קריטיות –

  • זמן טעינת הדף – זמן טעינה הינו אחד המשתנים המשפיעים ביותר על תוצאות ההמרה. גולש ממוצע לא ימתין יותר מכמה שניות בודדות עד שיוצג בפניו הדף. על כן, דף נחיתה איטי יפגע הן בחוויית הגולש והן יוגדר כדף לא איכותי מבחינת גוגל. לבדיקת זמן הטעינה תוכלו להיעזר בכלי הרשמי של גוגל Page Speed Insights.
  • רספונסיביות – התאמת דף הנחיתה לגלישה במובייל. דף רספוניסיבי יתאים את עצמו באופן אוטומטי לתצוגת המכשיר של הגולש.

טיפ חמישי – מדידה ומעקב אחר המרות –

  • הטמעת קוד המרות – הקפידו להטמיע קודי המרה באמצעות גוגל אדס, אנליטיקס ו/או פיקסל פייסבוק. כל זאת, במטרה ליידע את מערכות הפרסום שלנו מהיכן הגיעו הלידים.
  • ביצוע A\B Testingאל תזניחו את נושא הבדיקה. תמיד יש מקום לשפר את יחסי ההמרה ולממש את אסטרטגיית השיווק והפוטנציאל של המוצר או השירות שלכם.

טיפ שישי – עדויות חברתיות –

הוכיחו לגולש כי העסק שלכם מוכר ברבים ופופולרי בקרבם:

  • המלצות וציטוטים של לקוחות.
  • לוגו או סמלים מוכרים של הלקוחות שלכם.
  • סרטון ווידאו או אתר מוכר המציג את המוצר/השירות שלכם.
  • אלמנטים המאפיינים את נתוני המוצר או השירות: כמות הורדות, מספר לקוחות, יתרונות, שנות אחריות (מוצר) ועוד…

טיפ שביעי – תמונות איכותיות –

דברו אל הגולש בתמונות, אין משהו חזק יותר או דרך טובה יותר להעביר את המסר. בחרו בתמונות מקוריות ואיכותיות, כפי שהזכרנו למעלה, גם כאן, אל תשכחו להתאים את הצבעים בין רקע הדף לבין הטקסט והתמונות.

לסיכום

בשנים האחרונות התפתחו דרכים רבות שכל מטרתן הנה להציג את המוצר או השירות שלכם, אין ספק כי כל עסק מעוניין לעמוד בקדמת הבמה ולקבל את מלוא תשומת הלב, מגיע לכם.

שילוב מנצח של דף נחיתה מעוצב עם תוכן איכותי יביא אתכם לייצר לידים איכותיים. השקיעו מחשבה בכל שינוי, גם לשינויים הקטנים ביותר (עם השקעה כספית נמוכה), יש פוטנציאל לתוצאות עסקיות מעולות.

 

עוד מאמרים שאולי יעניינו אותך

ניהול ותחזוקת אתרים בוובינג

בנייה וניהול אתר אינטרנט יכולה לעתים להקפיא במקום יזמים רבים שרוצים לקדם את עצמם ואת הרעיונות שלהם באמצעות האינטרנט אך חוסר הידע והניסיון בתחום בניית

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
Call Now Button
לוגו של וואטסאפ
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן